onsdag 30 juli 2008

"Hit vill jag gå igen och äta glass!"

Vad jag har förstått när jag pratade med min käre sambo där hemma så verkar William vara mycket piggare i dag! Kvällspromenaden kanske gjorde susen? :-)
Vi "lånade" hem vår vagn så att William fick komma ut och lufta sig lite. Egentligen åker han ju inte vagn längre, så vi har lånat ut den till Vigo, men i går kände vi att han behövde få komma ut en sväng och lufta sig.

Vi gick förbi en av grannarna som bor lite längre upp i "skogen", stannade till och hejade på honom.
William blev bjuden på glass och det tyckte han var toppen. När vi sen gick hemmåt igen, vi hade knappt kommit ut från gården, så säger han:

"Jag vill gå hit någon annan dag också... ...och äta glass!" Haha.

I kväll blir vi med katt igen. Magnus och Linda åker till Grekland på måndag, så nu är det dags för Evert att komma hem igen. Han har ju bott hos dem sedan i höstas. Vi får väl se om det blir stadskatt av honom igen, eller om William vägrar släppa taget om honom den här gången.

Sofia kom annars med den geniala idén (enligt henne) att ge William den kattungen hon har kvar, i födelsedagspresent. Själv är jag nog inte helt nöjd med den idén, för att inte tala om karln i huset, han skulle bli galen!!

...Så snälla Fia... Ingen katt!! :-)

Ska åka och handla efter jobbet i dag. Jag ska nog köpa en burk med färg och måla lite grejjer hemma, bl a nyckelskåpet och anslagstavlan i köket!

2 kommentarer:

  1. Vi får väl la se vad "tomten" kommre med! *skrattar*
    Pöss på Dig, o hoppas Philliam har kryat på sig! Love puss hej!
    www.kanikbo.cybersite.se

    SvaraRadera
  2. Måste lämna fotspår efter mig och skriva att jag gillar ditt bloggnamn... Kram från Elenor

    SvaraRadera