lördag 31 oktober 2009

Somliga går med trasiga skor...

...andra med trasiga byxor..

Hade en mycket trevlig kväll igår. Nu är jag mer taggad än någonsin till After Worken som vi ska på senare den här månaden!

Vi körde igång med lite mat hemma hos Annika för att sedan bege oss ner till Strike för en timmes bowling. Jag är kass - spelar hellre än bra. Trots det så tror jag att jag kom 2:a i vårat gäng.

Tog oss vidare till Harrys där champagnen flödade, valde jag fel kväll att köra kanske? Njae.. Säger som nån sa i går; jag har för dåligt ställt för att tycka att champagne är gott. :-)

I dag är halva familjen i Färna för att ordna med extralysen på Forden och jag klurar fortfarande på vad jag ska roa mig med i dag. En sak är i alla fall säker och det är att jag ska ta itu med tvätten innan jag gör något annat!

2 kommentarer:

  1. Orättvist!! Verkar som att jag inte kan följa med på AW. Lova vill inte ha ersättning!!!

    SvaraRadera
  2. Men du... Det är ju ett tag kvar, så hon kanske hinner ångra sig! Du ska inte ropa hej än! *Kram

    SvaraRadera