torsdag 8 oktober 2009

Bara torsdag.

I morse när jag vaknade (läs i natt, för kl 04.30 är det fortfarande natt för mig...) så var jag helt övertygad om att det var fredag i dag. Under de där minuterna det tog för mig att inse att det bara är torsdag så hann jag med att tycka att det skulle bli så skönt att kunna somna om och inte behöva vakna till nån väckarklocka i dag. Tji fick jag. En stund senare ringde klockan och det var bara att stiga upp. Okej, jag drog mig in i det längsta och Filip fick åka till dagis med pyjamasen på under fleecestället. Men upp var vi i alla fall tvugna att gå.

Nu tänkte jag försöka vila en liten stund. Insåg att jag måste åka in till apoteket och hämta ut en kartong med mat till Filip i dag, så det ska jag göra lite senare. Ska passa på att handla lite också så jag kan baka ett gäng bullar på eftermiddagen.

3 kommentarer:

  1. VAD ROLIGT ATT NI VAR OCH HÄLSADE PÅ SÅ ATT MAN FICK GOSA/LUKTA/KLÄMMA LITE

    M

    SvaraRadera
  2. http://www.tradera.com/2-NYA-BURKAR-NUTRAMIGEN-MODERSMJOLKERSATTNING--auktion_99707850

    SvaraRadera