torsdag 22 oktober 2009

Det är så kul att pyssla och dona!

I går var vi ju som sagt var hem till Nettan och pysslade. Jag hade köpt med mig kuddfodral som jag gjorde tryck på. Skitlätt och jättekul. Ska nog göra ett gäng till, fast med andra typer av tryck.
Tog en paus från pysslandet och åkte för att tacka av en arbetskamrat som gått i pension. Filip fick present, även han! En jättefin "fylla i bok", tusen tack!
Väl hemma igen fortsatte jag mitt målande. Det stora projektet fick sig en sista omgång (tror och hoppas jag) med färg och krukorna till Williams rum blev klara. Stolen till Filip gjorde jag klart i morse och nu har jag precis sytt en "ljuspåse"
Det är kul att pyssla!

I morgon kväll blir vi ett helt gäng med vänner som ska ses hemma hos oss. Det blir knytis med tema paj! Det ska bli trevligt, det var länge sedan vi sågs allihopa samtidigt.

1 kommentar:

  1. De ska bli jättemys imorgon=)
    Ljuspåsen är jag nyfiken på..Ska bli spännande att se imorgon=)

    SvaraRadera