fredag 2 oktober 2009

Familjedag.

I dag har daddy I tagit ledigt från jobbet. Vi är alltså hemma hela familjen i dag och myser. Jag bakade scones till frukost bara för att, tycker egentligen inte att det är särskilt gott.. Men med lite smör och marmelad på så slinker de ner de med.

Det är strålande sol ute i dag, så jag tänkte ta mig en skön långpromenad om ett tag. Egentligen hade jag planerat att klippa gräsmattan, men nu har I sagt att han kan göra det, så då passar jag på att gå en runda istället.

Och så borde jag åka in till Hälla och hämta ut paketet som kommit från H&M. Tydligen har jag glömt "kryssa i" att jag vill ha aviseringen på sms, för i går fick jag hem avin på papper. Det spelar ju egentligen ingen roll, men jag blev lite fundersam vad det var för kuvert jag fått innan det kopplade.
Kanske, kanske att jag köper med mig nån av Marabou's nya chokladkakor också. Gick förbi dem igår och de såg RIKTIGT goda ut!

1 kommentar: