fredag 30 oktober 2009

Manligt besök.

Det blev en natt from hell i natt också, men jag är ändå förvånansvärt pigg om jag får säga det själv. Båda killarna är snoriga och hostiga. Igen. Tar bacillerna aldrig en avstickare till nån annan? Är det bara hos oss de trivs?

Jaja, det är bara att gilla läget och hålla sig hemma i dag med. Har nyss haft besök här hemma. Mattias ringde och sa åt mig att sätta på kaffe eftersom han var i krokarna och behövde slå ihjäl lite tid. Det är alltid trevligt med besök, spontana sådana sker allt för sällan!

I kväll är det bowling med ett gäng från Samtrafik som står på schemat. Det ska bli trevligt! Letar som en tok efter nå' byxor att ha på mig.. Och det är lättare sagt än gjort vill jag lova, även fast I påpekar att jag faktiskt har ett helt gäng som ligger i lådorna. Jo, det har jag. Meeeeen, det var för ungefär 15 kg sedan som jag fick på mig dem.

Så under tiden jag klurar ut what to wear, så får det bli ett varv med dammsugaren här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar