onsdag 1 april 2009

Vad hände?

Lusten och orken till att blogga har varit som bortblåst under helgen.. Så kan det vara ibland. Men hörni, den som väntar på något gott.... ;-)

I söndags började jag på vattengympa, äntligen kom jag iväg, jag har ju missat 3 gånger redan. Men tjejen i informationen sa att jag kunde gå över till lätta gruppen sen om jag ville. Nu är det jag och ca 15 tjockisar till som trängs i en liten rehab bassäng och försöker vara så smidiga som möjligt. Kan tänka mig att det måste vara en rolig syn från bassängkanten!

Och det blir ju inte mindre roligt av att alla vi som plaskar runt måste bära badmössa!! Japp, du såg rätt - badmössa.

När jag skrev in mig i söndags frågade tjejen om jag hade hänglås med mig (det hade jag ju inte, eftersom jag redan fått amningshjärna och tappat bort nyckeln till det..) och badmössa. Jag trodde att hon skojade med mig så jag skrattade bara lite. Sen tittade jag på A och insåg att "infotjejen" skojade inte. Badmössa skulle på, annars fick man inte vara med. Så det var bara att köpa en på stört och gå och byta om - och trösta sig med att alla vi i poolen såg lika fåniga ut!

1 kommentar:

  1. jag vill gärna tipsa om en blogg jag har hittar..så glad är jag för de så du får chansen du med=)
    Gå in på min sida och kolla in bakbloggen på mina favvos...

    Pussen

    SvaraRadera