söndag 26 april 2009

Det var så roligt, jag måste skratta....

...och det var inte för att det kom en trekantig gubbe, utan för att jag i dag när jag var och handlade på ICA hörde det roligaste ryktet, ever! Vart får folk alla sina "idéer" ifrån?

Har haft en skön helg med många timmar i solen. Men nu är den till ända i morgon är det tillbaka till verkligheten igen som gäller. Men jag ska inte klaga. Nej, jag ska kliva upp med ett leende på läpparna hela den här veckan. Och förmodligen nästa... Och nästa... Och nästa!

Pappan i huset är och jobbar, barnet sover (som sig bör) och det är bara skit på TV i kväll. Kanske skulle passa på att ta en dusch medan jag laddar över alla bilderna från kameran? Det var ett par stycken, nämligen 474 st för att vara exakt och det verkar ta sin lilla tid. Sen får vi se om jag hittar några som jag kan dela med mig av!

Still 3 days to go..

2 kommentarer:

  1. Jag hörde med ryktet..vilken idiot..hahaha, jag skrattade också massor när jag hörde de..Av personen i fråga=)
    Brist på liv heter de om den som sat...Mohahhhaaaaa

    SvaraRadera
  2. Man kan ju undra vem det är som hittar på en sån sak? Jag var ju tvungen att ringa personen i fråga och kolla om det var jag som missat något! ;-)

    SvaraRadera