onsdag 22 april 2009

Jag är fast!

Säsongens smak (?) på Yoggi Yalla's drickyoghurt har gjort mig beroende. Om du inte provat den redan borde du göra det! Den har smak av svartvinbär, blåbär och carambole!
Mumsich!
* * *
I dag har varit en helvetes dag på jobbet. Varmvattnet skulle stängas av från och till under hela dagen. Dock skulle vi ha fungerande kallvatten hela dagen, men undantag från en timme på morgonen. Lugnt tänker jag. Men icke! Vid 10 fanns det fortfarande inget vatten överhuvudtaget. Det kommer igång runt 11, men då bara kallt vatten. Lugnt tänker jag, diskmaskinen värmer ju upp sitt vatten själv. I h*lvete heller! Där står jag och får lov att handdiska i iskallt vatten för att ha några rena brickor överhuvudtaget.
*suck suck suck*
* * *
När "gubbarna" som grejjar med varmvattnet är inne och äter lunch passar vi på att diska som galningar, för det var nämligen den enda gången på hela dagen som diskmaskinen fungerade!
*suck suck suck*
* * *
Men nu är jag i alla fall hemma och tänker njuta av mina lediga timmar tills det är dags att jobba i morgon igen.
* * *
5 days to go...

1 kommentar: