lördag 18 april 2009

Då var vårbruket 2009 igång.

Vilket betyder att jag mer eller mindre inte kommer att se min sambo alls på ett par veckor. Det är TUR att jag blivit beviljad HP, då slipper jag i alla fall ett stressmoment: att ordna barnvakt de helger jag jobbar.
Den här helgen är min sista jobbhelg. Eftersom att det krisade till sig i dag så fick jag (med lite hjälp) lov att ordna vikarie så att jag kunde vara hemma i dag. Men i morgon ska jag jobba igen.
Klockan är 10.40 och jag har ännu inte klurat ut vad vi ska roa oss med i dag. Håller på att tvätta täcken och kuddar för fullt, funderar på att åka en sväng till återbruket med lite skräp också. Hur mycket skit är det möjligt att man samlar på sig egentligen?!
Vi hinner nog med en liten promenad också och sen får vi se hur kvällen slutar, om vi blir hemma eller om vi bjuder in oss till "Tillberga" :-)

Ha en skön dag i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar