tisdag 28 april 2009

MVC-besök.

Var till MVC för kontroll i dag allt såg bra ut och magen hade jäst en del sedan sist jag var där, närmare bestämt hela 4 cm! Så till alla Er som tycker att jag har en så liten och pluttig mage så kan jag bara säga att; nej, det har jag inte! (Det är nog som William säger, att det är allt annat som är extra large istället!)

SF måttet låg på 32 cm och hjärtljuden låg runt 130-140 - precis som de gjort hela tiden. Ett litet stick i fingret tog jag också med utmärkt resultat: 4,8! I dag är det förresten exakt 2 månader kvar till det magiska datumet 28 juni! Hoppas att tiden fortsätter att springa på i detta ganska behagliga tempo.

I morgon är det dags för den sista arbetsdagen. Känns än så länge bara skönt. Har iofs redan bestämt att jag ska åka dit även på torsdag för att lämna mina arbetskläder och "vinka hej då" till Lillemor som går i pension då.

Nu ska jag inventera mina köksskåp och se vad vi kan tänkas få till middag i dag!

1 day to go..

1 kommentar:

  1. 1 Day to go Ello, jag skulle oxå kunna tänka mig att gå på lite ledighet.....

    Ha det gott i sola

    Monika

    SvaraRadera