måndag 20 april 2009

Barn säger det andra tänker...

...Eller vad sägs om denna:

Jag höll som bäst på att packa min väska som jag skulle ha med mig till vattengympan och pratade samtidigt med William. Vi var överrens om att just den här gympan var bara för tjejer med bebisar i magen och det var väl ungefär då han förstod att även A är gravid.
Han sitter tyst och klurar i ett par minuter innan han säger;

"Mamma..... Har A lika stor rumpa som du har....?"

Vad säger man? Ärlighet varar längst och det här kom direkt från hjärtat. Nu har jag dock fått en liten inneboende djävul på min axel som viskar just de orden till mig när jag blir sugen på något gott:

"Mamma..... Har A lika stor rumpa som du har....?"

1 kommentar:

  1. Ja, barn brukar vara ärliga och säga vad det tycker både på gott och ont.....
    När är det daxs för dig...
    Ha det gott
    Kram Britt

    SvaraRadera