onsdag 8 april 2009

I'm so happy I'm so glad!

För i dag landade ett mycket välkommet kuvert i brevlådan - nämligen ett från försäkringskassan!

Jag har väntat på det i 3 ½ vecka och i dag fick jag alltså besked - jag är beviljad HP! Det är så himla skönt att ha ett beslut på papper och att ha ett "slutdatum" på jobbet.



I går var jag och mamma på roadtrip till Ullared. Det gick smidigt och bra att åka både dit och hem och den här gången åkte vi rätt väg på en gång. Vi tyckte att det var lika bra att skippa sightseeingen den här gången! :-)
Tyckte inte att det fanns så mycket som jag ville ha, men jag lyckades ändå spendera några tusenlappar och jag och mamma fyllde nästan bilen med gulblåa kassar. Så duktiga så! ;-)
-Men nu får det dröja ett tag innan jag åker dit igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar