lördag 25 april 2009

Morgonstund har guld i mund...

Det blev en trevlig och lång kväll i Tillberga i går vilket resulterade i sovmorgon i dag. Men visst är det underligt? När man får sova hur länge man vill, då går det inte? Men om man däremot ska upp tidigt på morgonen för att jobba, ja då är man så trött så att man bara vill lägga sig ner och dö...
Jaja, jag gick upp och läste tidningen i lugn och ro medans resten av famljen snosade vidare i sängen.

Ska strax göra i ordning lite frukost och sedan ta med mig W ut på en promenad hade jag tänkt. Vi får se om han vill gå med mig, eller om det blir cykeln för hans del.
I kom hem vid 4 i morse så jag tänkte att han kunde få sova ett par timmar till i alla fall.

Slängde ett öga på termometern - den visar redan + 11.5 grader - härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar