tisdag 3 mars 2009

Glamour?

I dag fick jag ett provnummer av tidningen Glamour i brevlådan. Man tackar. Själv känner jag mig inte ett dugg glamourös.. Håret på ända och en svällande kroppshydda som gör att jag knappt kan andas, eller orkar röra mig. Dessutom tror jag att jag håller på att bli sjuk. Fick ont i halsen i går kväll och i dag har jag i stort sett levt på te och halstabletter. Men som min kloka mor brukar säga; det går väl över tills jag gifter mig..


I kväll ska jag dejta de här härliga hemmafruarna, såg nämligen i tidningen i morse att den nya säsongen av Desperate Housewives börjar i kväll. Äntligen! Som jag har väntat och längtat. Hoppas bara att jag orkar hålla mig vaken ända till kl 21.00!

4 kommentarer:

  1. Du har väl susnet? Gå in där, kolla loggarna, där ser du ipnummer, skriv in i rutan och vips så ser du :)

    SvaraRadera
  2. Ohhh fy fan va bra de va.. Vi kom hem sent från villan så jag tvingade familjen att sitta och äta i v-rummet..hahha...Dennis skrattade åt mig- De är bara ett program!!! Ack va fel han har- De är en livsstil=) ahahahahah

    SvaraRadera
  3. Mathilda 12 år gillar oxå damerna som går hemma :) Monika

    SvaraRadera
  4. Mathilda är en riktigt bra tjej...=)

    SvaraRadera