torsdag 12 mars 2009

Näst sista gratulationen. För den här veckan.

Jag fattar inte. Nästan varje dag den här veckan fyller någon som jag känner år! I dag är det dags för kusin O att bli tonåring. Inte illa!
Så här kommer en sång för dig också:

"Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti hundrade år. Javisst ska han leva, ja visst ska han leva, ja visst ska han leva ut i hundrade år!"

Kom hem från jobbet för en liten stund sedan. Har satt igång med att städa på nedervåningen. Skönt att få det städat i dag och ha det klart till helgen och slippa tänka på det då.
Tänkte slänga ihop en lasagne till kvällen också. Men sen händer nog inte så mycket mer. Det är nog läge att jag går och lägger mig tidigt i kväll. I går somnade jag nämligen sittandes som en mäla i fåtöljen strax efter 19. Och där satt jag. I några timmar innan jag förflyttade mig till sängen och sov vidare! :-)

Nähä. Städa var det ja.
Heippa.

4 kommentarer:

  1. Hej Ellinor!
    Jag hade ingen annan mailadress till dej så jag tar den här. Jag har bytt blogg se länk i min gamla.
    skulle bara höra om du är duktig att göra ändringar i mallen. Jag skulle vilja ha en spalt för att lägga foto och dyl i vänsta sidan, samt besöksstatestik mm. Kan du sådan.Vet jag bara hur jag ska göra kan jag göra det själv.Man är ju ganska novis på vissa tekniska medel ibland. Hihihi.

    Kram
    Britt

    SvaraRadera
  2. hej kusin! jag skrev ett svar på ditt inlägg på min blogg. vet inte om du ser det..hmm? men kolla min blogg där du skrev frågan till mig..så .. ja :) kram

    SvaraRadera
  3. Oskar hälsar och tackar! Vi ses imorgon!

    SvaraRadera