fredag 20 mars 2009

100 dagar kvar

Ja, i dag är det alltså 100 dagar kvar tills det är beräknat att bebisen kan tänka sig att titta ut till oss i övriga världen. Man kanske skulle fira med en 100-dagars fest hemma i kväll? Nädå. Det blir bara lite god fredagsmat (hur kommer det sig att man alltid vill äta något "godare" när det är fredag??) och kanske lite glass!
Jag har inte ätit så mycket glass (än), men jag har varit sugen på det desto mer. Jag som inte alls är en glassmänniska egentligen!! Not good.
Nu ska jag väcka min lilla groda, göra i ordning lite frukost åt honom och sedan är det jobb och dagis som gäller!

1 kommentar:

  1. oj ja det är inte långt kvar nu :) spännande? :)
    ja undrar varför man vill äta godare på helgerna? eller man säger att man vill det iallafall. jag tycker att jag äter god mat varje dag..jobbigt att äta äcklig mat ju ;)

    kram kram

    SvaraRadera