torsdag 19 mars 2009

Jag blir så arg!!

Nytt larm om barnarövare

För en vecka sedan var det nära att en 11-årig pojke i Irsta drogs in i en mörk skåpbil av en okänd man.

Läs hela artikeln här;

http://www.vlt.se/artikelmall.asp?version=877858

Den här informationen borde gå ut till ALLA skolor och förskolor i Västerås med omnejd. För det är ju inget som säger att den här dåren håller sig bara i Irsta.

Jag litar på personalen på W's förskola, men det känns ändå lite så där att lämna honom och veta att det åker runt en sån här galning i krokarna. Jag menar, hur lätt är det inte att lura med sig en 4-5 åring i ett obevakat ögonblick?? För det är nog just bara ett ögonblick som kan behövas.

Jag hoppas verkligen att den här galningen åker fast snart! Jag håller i alla fall mina ögon öppna efter mörka skåpbilar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar