tisdag 24 mars 2009

Spöken, visst finns de!

I morse när jag åkte till jobbet disskuterades det spöken på Mix Megapol. Ganska intressant eftersom jag själv tror på att man kan få besök från "andra sidan". Jag har inte direkt sett något utan mer haft en känsla av att det är någon där. På jobbet kan jag tycka att det kommer in någon i köket, allra helst om jag står i diskrummet. Men när jag sen går ut i köket och tittar vem som ville mig något, så finns det aldrig någon där (detta är jag inte ensam om att ha upplevt just där).
Och är jag hemma och på övervåningen så låter det ofta som om det är någon som traskar runt på nedervåningen. Förr trodde jag att det var katten, men han har ju inte bott hos oss på länge nu och man kan fortfarande höra dessa ljud...

Så visst tror jag att det finns något eller någon som är och tittar till oss ibland!

5 kommentarer:

  1. På ditt jobb är det väl nån av gamlingarna som har gått vidare som kommer för att se till så du gör ditt jobb :)
    Tror stenhårt på sånt där. Helt klart att det finns ett "liv efter detta".

    SvaraRadera
  2. Hemma hos oss spökar det inte. Men på mornarna så knackar det i väggarna precis som att det skulle vara hos grannen. Men jag bor ju i mitt eget hus och har ingen granne i huset!! vad kan det vara?? =)

    /Jennie

    SvaraRadera
  3. Dennis har känt sig iaktagen på bjurhovda..Verkar vara hans pappa som kollar läget=)

    SvaraRadera
  4. Håller med du, tror oxå p åspöken, å på ditt jobb så kan jag ju intyga att det känns som om man är långt ifrån själv...

    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja men viss finns de!!!
    Vi har ju allför många händelser i vår familj för att säga att de inte existerar.

    SvaraRadera