onsdag 11 mars 2009

Here we go again.

Nu när jag har fått vila upp mig ifrån födelsedags sånger en dag är det dags igen; i dag fyller nämligen en av mina kusiner år OCH lilla W blir också ett år äldre om jag inte missminner mig!

Så here we go:

Vi gratulerar, vi gratulerar, vi gratulerar M & W i dag. Med blommor och med blad vi firar denna dag, hurra, hurra för M & W i dag!


(Har sparat en sång till i morgon, sen har jag nog slut på födelsedagssånger och får börja om från början! *ler*)

Nu ska jag göra mig i ordning och se till att lillgrodan får lite frukost i magen innan det är dags för dagis för honom och jobb för mig.

4 kommentarer:

  1. Tja.. jag är så ovan att du är här så jag glömde säga hej då till dig igår=( sorry

    SvaraRadera
  2. Är det min och sammys och marias lilla W du pratar om? hihi gulligt

    SvaraRadera
  3. "Sonny": japp, det är precis henne jag sjunger för! Visst fyllde väl hon år i går?

    SvaraRadera