söndag 15 mars 2009

Någon fyller år i dag..

...vem kan det va'? Jo, det är ju Johnnies tur att bli ett år äldre i dag.Grattis, grattis till dig!

Vilket vårväder det har varit i dag!! Helt fantastiskt, om det bara kunde hålla i sig nu. I tidningen i går så stod det ju att det skulle bli mellan 5 och 10 grader varmt hela nästa vecka, men i dag var det någon som hade hört att det skulle komma mer snö. Jag håller både tummar och tår för att det INTE kommer mer snö nu.. Inte förän i kanske.... November?

Jag och William tog en skönt vårpromenad ner till Limsta efter lunchen. Det tog sin lilla tid (jag kan erkänna att det inte var jag som hade William i släptåg,utan tvärtom), men det var skönt.

Helgen har gått så fort och i morgon är det dags att vakna upp till verkligheten och gå till jobbet igen.

Hm.. Jag sitter med en knepig uppkoppling och inget verkar gå som jag vill, så jag återkommer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar