tisdag 24 februari 2009

Semlans vara, eller icke vara.

Nu är den beställd. Bolan alltså. Det blev en svart med silvermönster på, hoppas att jag får den i veckan, det verkade som att det var ganska snabb leveranstid.

Jobbar en liten stund till innan jag får gå hem. Den här dagen har gått så himla fort, fattar inte vart timmarna har tagit vägen?

Funderar på att stanna på vägen hem och köpa semlor åt mina killar där hemma. Själv är jag inget big fan av just semlor, har inte ätit en enda i år och kommer nog inte att göra det heller.
Kanske slinker det med en god bakelse till mig istället, för är det fettisdagen så är det ju!
-Fett som fett. Eller?

3 kommentarer:

  1. Den såg jättefin ut! Hoppas att bakelsen var god!

    SvaraRadera
  2. Hej på dig! Sonenta som skriver. Tänkte att jag frågar rätt ut om det finns jobb på sodexho? Vill bort bort bort från mitt jobb.

    SvaraRadera
  3. Ja, bakelse som bakelse :)

    SvaraRadera