lördag 14 februari 2009

Vi klarade oss!


Vi klarade oss hela fredag den trettonde.. Nu är det bara att invänta nästa som är om en månad.
Hämtade nya bilen i går kväll och åkte upp till Färna för att lämna den gamla och här blev vi kvar.
Ida är hemma ett par dagar innan hon far vidare ut i världen, så då måste man passa på att umgås lite!

Vaknade för ett tag sedan och har försökt att somna om, men det går inte, så då var det lika bra att kliva upp.

I dag har vi alla hjärtans dag i kalendern. Men för mig kan det lika gärna vara alla hjärtans dag vilken dag som helst, det är nämligen inget jag firar något speciellt.

Nähä.. Lite frukost på det här då.

3 kommentarer:

  1. Oj vilken fin bakgrund du har. Jag älskar ugglor. Jag vill oxå ha din bakgrund. Får jag härmas? Hehe ..Ha en fin dag nu. Kram

    SvaraRadera
  2. nu har jag härmat dig. fast jag såg flera fina där på sidan så jag kanske tar en annan :D

    kram kram

    SvaraRadera