söndag 1 februari 2009

Hur kommer det sig...

....att när jag FÅR sova länge på morgonen, så KAN jag inte det... Men när jag INTE får sova länge, ja, då skulle jag kunna ligga kvar i sängen hela dagen?
Det är ett mysterium det där.

I dag är hela familjen ledig. Grabbarna ska åka i väg och fixa något med bilen och jag tänkte passa på att städa lite här hemma.

Vilken spännande dag vi har att se fram emot va? :-)

I går kväll hade vi mys med hemmagjord pizza och trevligt sällskap. 6 vuxna och 2 barn var vi som trängde ihop oss.

Jag önskar verkligen att vi hade ett större kök!

2 kommentarer:

  1. Hallå där! Vad kul att du läser min blogg! Jag läser faktiskt din också, varje dag går jag in och kollar. Måste ju ha koll på vad ni sysslar med där hemma. Hur är allt med er? Går det bra med bebisen och allt? Och hur går det på jobbet, har hela stället gått i graven nu eller (som någon trodde)?

    SvaraRadera
  2. Finns det hjärterum......

    SvaraRadera