måndag 16 februari 2009

Uppe före tuppen

04.30 vaknade jag i morse och klev upp för att leta reda på mitt schema. Jag var tvungen att dubbelkolla att jag verkligen började sent i dag, fast att jag egentligen visste det.. Drygt. Men jag kunde ju gå och lägga mig ett par timmar till igen - och det var skönt!

Jobbar just nu lite extra på Samtrafik, det var ett tag sedan jag var här och jobbade nu, så det är kul att vara här igen! :-) Jag vill ju egentligen jobba mer än vad jag kan, men det är svårt när man inte kan dela på sig. Fick sitta bredvid Nettan i dag och det är kul, då kan vi "tjöta" lite mellan samtalen.

När jag slutar ska jag bara åka hem och mysa med familjen innan det är läggdags för William. Sedan ska jag nog titta på Familjen Annorlunda. Familjer med hur många barn som helst, en av familjerna har ju 10 st och får ändå vardagen att gå ihop. Imponerande!

1 kommentar:

  1. Tack snälla Ellinor!! Vill oxå att du jobbar mera för du är bra :)

    SvaraRadera