lördag 21 februari 2009

Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Det blev ingen bio i går. Anledning?
Tja... Den började sent, höll på länge och vi var trötta..

Så vi bestämde oss för att åka i väg och köpa med oss mat hem och hyra en film istället. Först kunde vi inte komma överens om vilken film vi skulle hyra, sen gav Igge med sig och lät mig få som jag ville.
Det var en lagom "lång" film, 1 timme och 46 minuter tror jag att den var, och tjejen i videobutiken sa att den skulle vara bra, det bådade gott för kvällen.

Hur det hela slutade?

Jag såg ca 20 minuter av filmen, sen sov jag. Kort efter att jag somnat somnade också Igge. Så bra var den.
Kvicknade till vid 1-snåret och släpade mig från soffan in i badrummet för alla kvällsbestyr och gick sedan upp och la mig. Försökte få med mig karln upp också, men han mumlade bara till svar att det var skönt att ligga på stampat jordgolv (?!), så han fick ligga kvar.

Vaknade av väckarklockan i morse och kort därefter så ringer Williams farfar och talar om att William fått öroninflammation och varit vaken sedan 03.00 i morse. Stackarn. Det var bara att pallra sig upp och ringa till läkaren och få en tid. Sedan släppte Igge av mig vid jobbet innan han åkte vidare och hämtade vår lilla groda. Nu har han fått pencilin som han ska ta i 5 dagar, så jag hoppas att han piggar på sig snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar