lördag 14 februari 2009

Burr, det är så kallt!

Var till Skinnskatteberg för att handla lite korv och bröd som ska grillas till lunch, så himla gott! Det känns som att det var hundra år sedan jag åt RIKTIG grillkorv som man grillar över öppen eld och det är precis vad vi ska göra i dag!

Kanonfint väder är det också, men dock lite kallt. Men det är klart... Jag är ju en fryslort som nästan alltid fryser :-)

Igge och Kerstin är ute och åker skidor och Ida och William är ute och gör upp eld. Robin och Natta har dragit i väg i gröna faran. William undrade varför de åkte i väg med våran bil och jag fick förklara att det är faktiskt inte våran bil längre, utan nu är den Robins.

Nu ska jag se vem som ringer till mig och sedan ska jag klä på mig och gå ut till de andra och njuta av vintervädret!

Ha en fin alla hjärtans dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar