torsdag 4 december 2008

Hej mitt vinterland!

I morse när jag vaknade och kikade ut var det alldeles vitt.. Mysigt att snön kommer tillbaka och kul för alla barn!
Tydligen har alltihopa kommit i morse, för när Igge åkte till jobbet hade det inte kommit mycket alls och nu är det ett tjockt lager som ligger på backen.

William är hemma från dagis och har så varit sedan i tisdags. Han hostar så han kräks och vi har fått en tid hos läkaren i dag. Så förhoppningsvis får han någon medicin som tar bort hostan, åtminstone så att han (och resten av familjen) kan sova på nätterna.

Adventsmiddagen i Tillberga var hur mysig som helst. Massor av god mat bjöds det på och även dessert. Den fick jag nästan tvinga i mig efter att ha ätit liiiite för mycket av maten, bara för att det var gott! -Dumt, jag vet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar