söndag 21 december 2008

3 days to go.

Nu så är de flesta julklapparna avklarade. Jag och William åkte in till stan i går efter lunch och shoppade. Fasen, folk är som tokiga!! Och värst var de som befann sig ute på Maxi i går tror jag! Igge stannade hemma för han kände sig inte helt okej. Får se hur det är med honom när han vaknar i dag (ja, han ligger fortfarande och sover...) hade nämligen tänkt åka och handla någon typ av utstyrsel att ha på mig på julafton. Kände att det inte riktigt var läge att dra runt William i en massa klädbutiker i går, än mindre prova kläder! Kommer vi inte i väg i dag har jag ju i alla fall två dagar till på mig ;-)
William ska åka hem till mamma och Johnnie i eftermiddag/kväll och vara där till på tisdag. Då kommer han hem och hjälper oss att klä granen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar