tisdag 30 december 2008

Nu är glada julen slut, slut slut....

På juldagen frågade William mig: "Mamma... När ska vi kasta ut granen...?" Två dagar... Sen hade han tröttnat på den. Haha. Eller så är det så att han går och väntar på att få knapra lite på sitt pepparkakshus? Så fort han frågat när han får äta upp det (i princip frågade han första gången när sista non-stopen var ditsatt..) har jag nämligen svarat att det får du göra när vi kastar ut granen.
Och det ska vi ju inte göra än.. Några dagar till får den stå kvar!

Först ska vi ju hinna fira in det nya året. 2009. Det kommer att bli ett bra år känner jag på mig!

2 kommentarer:

  1. Mm, det tror jag oxå att det blir...:-)

    Massor av kramar på er och ett riktigt Gott Nytt År!!

    Cicci & Tova

    SvaraRadera
  2. *fnissar* Precis som kusinerna D och O! Vilka knasbollar de är!

    SvaraRadera