tisdag 16 december 2008

Både det ena och andra...

En hel vecka har gått igen sedan jag bloggade sist. Tyder det på att jag har så himla mycket annat viktigt för mig att jag inte hinner blogga, eller bara att jag är lite slö vad gäller uppdateringen....?

Har i ärlighetens namn varit så himla trött den senaste veckan att jag varken orkat, eller haft lust att ens slå igång datorn... Sån' är jag.

Har i alla fall hunnit med att både gå på julbord och på Wallmans on tour den senaste veckan! Och så har det så klart varit luciafirande på dagis, icke att förglömma. De är så himla duktiga!

Den här veckan är det mycket jobb som gäller för min del och den avslutas med att vi ska gå ut med jobbet på fredag och äta. Det har varit många turer om vart vi ska gå, men tillslut blev det bestämt att vi hamnar på Tabazco.

Ska försöka hinna med att köpa de sista julklapparna i helgen också, ute i sista minuten, som alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar