torsdag 25 december 2008

Julafton 2008 avklarad!

Så där... Juldag och äntligen en dag ledig. De senaste dagarna har varit minst sagt hektiska. Jobb som ska skötas och allt annat man "ska" hinna med innan jul.

Hade en trevlig julafton med god mat och massa fina paket. William hade visst varit snäll i år, för han fick en ordentlig hög med julklappar och han blev lika glad för allihopa!
Och tänk att vi tillochmed fick lite snö - helt perfekt!

Följde med mamma och Johnnie hem för att sova kvar där. Hade tänkt att vi kanske kunde ha kurat ner oss i soffan och tittat på någon film, men jag däckade nästan samma sekund som jag la' huvudet på kudden. Trött? -Ja!

I dag är det julfirar dags i Färna. William är ute i skogen någonstans med farmor, farfar och Trulsan medans jag, Igge, Robin och Natalie är kvar hemma.

Har tagit MASSOR av bilder med nya kameran, så i veckan kommer jag förmodligen att ladda upp en del!

Nu ska jag ta och leta reda på de andra tre som är kvar här hemma, tycker att det blivit väldigt tyst i huset....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar