lördag 29 november 2008

I dag kom julen smygande till oss..


Vilade en stund på soffan när jag kom hem från jobbet innan vi satte fart här hemma. Eller, killarna har haft full fart hela dagen här hemma iofs. De har varit i skogen och hämtat en adventsgran som nu står så fint utanför huset och lyser.
Satte upp de sista julgardinerna och alla stjärnor och så kom grannarna och deras barn över och bakade lite pepparkakor med oss. Så nu är det i alla fall lite juligt och mysigt här hemma!

I morgon efter jobbet ska vi åka hem till Katri och Mathias och äta mat. Tokan ska slänga ihop ett litet julbord, hade hon ju inte behövt, men jag tackar inte nej :-) . Ska bli trevligt! Nettan, Dennis och deras barn kommer också och kanske Annelie och Robert.
Men först har jag en dryg jobbdag framför mig. Hoppas att den flyter på och att jag kan gå hem i tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar