lördag 22 november 2008

Äntligen... Gnocci!

Jag har verkligen blivit SÅ himla dålig på att hålla bloggen uppdaterad. Har faktiskt inte ens slagit igång datorn en enda gång den här veckan... Bättring kanske?

I måndags kväll var Igge och Mattias på Fotbollsgalan. De fick ju biljetter dit i farsdagpresent av sina snälla familjer. De hade haft superbra platser, så det var kul!

Natten till i tisdags åkte jag, Katri och Maria på roadtrip till en mycket stor butik flera mil bort.. Ledtråd: Många, stora, gula kassar!
Det blev en hel del inhandlat för oss alla. Det var nästan så att vi själva inte fick plats i bilen när vi skulle bege oss hemåt.
Jag var sugen på Sibylla hela vägen hem. Tanken var ju att vi skulle ha stannat på vägen för att äta lite.. Men så blev det inte. Vi körde hela vägen hem istället och så blev det en korv på Vegagrillen..

Annars har den här veckan mest bjudit på arbete och sovande för min del. Grabbarna är i väg en sväng nu på förmiddagen så nu är jag solo.

Ska ta och kolla mailen och sedan göra lite nytta här hemma.

I morgon ska vi hem till mamma och Johnnie och äta Gnocci, ska bli så himla gott! Det är en maträtt som man antingen älskar eller hatar.


Jag älskar.

Killarna hatar, så de skulle få köttbullar och potatis istället :-)

2 kommentarer:

  1. Ååh det gillade jag när jag sist åt det. För typ hundra år sen? Hehe. Nu äter jag inte ens kött. Men man kanske kan göra en vegetarisk gnocci..med typ "fejkbacon". Kanske :D Kram på sej! :)

    SvaraRadera
  2. Å jag älskar oxå! Fick rester idag *mums*! Finns bildbevis i min blogg :-) !
    Må så gott! Kraaam....

    SvaraRadera