lördag 15 november 2008

Back on track...?

Nu har jag varit så där riktigt dålig på att blogga igen. Har egentligen varken haft tid, eller lust.. För har det inte varit jobb, så har det varit ubildning eller bilar som ska på reparation och Gud vet vad.
När kvällen kommer är jag så trött att jag somnar bara jag lägger huvudet på kudden. Ibland behövs inte ens det. Jag kan nästan somna sittande i soffan..

I kväll ska vi åka hem till "Kanikboarna" ska bli riktigt roligt! Har inte varit där sedan midsommar, det är nästan så att man får skämmas över hur dåliga vi är på att träffas... De var hos oss en stund förra helgen, tyvärr blev en av hästarna sjuka, så de var tvugna att åka hem. Så nu gör vi ett nytt försök i kväll! :-)

Grabbarna är och hämtar kross till djuren och jag ska väl göra i ordning lite lunch om en stund. Blir nog en promenad för att titta hur långt de kommit med att göra i ordning där det så småningom ska stå en massa hus...

Lunch var det ja....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar