söndag 2 november 2008

Jag undrar var familjen är?


Kom hem från jobbet för en liten stund sedan. Stannade på vägen hem för att ta ut pengar och passade på att slinka in på IKEA för att titta på ett tyg som jag sett att de har... Det var superfint och man hade kunnat göra mycket roligt med det, men eftersom att halva Västerås var på IKEA just den här eftermiddagen så fick tyget ligga kvar. Jag åker dit någon förmiddag när jag är ledig i stället och de flesta andra förhoppningsvis jobbar.

Nu ska jag strax laga lite middag tänkte jag och i kväll blir det något så avancerat som... Håll i er.... Pasta och köttfärssås!! Och så ska jag försöka att ta reda på vart familjen är, för hemma, det är de inte. Vet att de skulle byta däck på "min" bil idag så förmodligen är det det de håller på med fortfarande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar