fredag 7 november 2008

Idol-fredag!


Har precis skickat i väg min trollunge till jobbet. Pappan i huset ringde och sa att det var dags för honom att jobba nu om han ska ha något lördagsgodis i morgon. Haha, nädå. Men det finns nog inget han tycker är roligare än att få vara med pappa på jobbet.
Om en liten stund kommer Katri och Wilma hit. Mathias jobbar, så då passar de på att komma hit och mysa med oss i kväll. Ska äta tacos och titta på Idol. Det är med andra ord precis så som en fredag ska vara. :-)
Rocktema i Idol i kväll och jag har hört rykten om att låten Anna valt inte är till hennes fördel och att det finns risk för att hon får lämna i kväll. Vore synd om hon fick åka hem, för hon är himla duktig. Det är de väl alla på sitt vis.. Jag hoppas att Kevin tar hem segern i slutändan! Själv lägger jag min röst, som alltid, på Robin B, inte så mycket för att jag tycker att han är bäst på att sjunga, utan för att han har de finaste ögonen. Haha.
Och så får vi hålla tummarna för att "Skrik-Johan" inte förstör den bästa rocklåten genom tiderna - Poison.
Nu har jag svamlat färdigt om mina Idoler..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar