lördag 5 september 2009

Två av tre dagar avklarade!

Nu har jag kalasat i två dagar och i morgon blir den sista. Nästa vecka är det nya tag som gäller! Jag undrar hur många gånger jag har sagt det? Men nu får det vara nog.

Jag lyckades slå sönder kaffepannan i dag, så i morgon förmiddag lär jag åka och köpa en ny om jag ska kunna bjuda våra gäster på kaffe. Fick låna grannens så vi klarade oss i dag. Men för en liten stund sedan kom det ett sms till Igge;

"M skulle kunna döda för mindre än att inte kunna sätta på en kanna kaffe i morgon bitti. Bara så att du vet!"

Lika bra att lämna tillbaka den i kväll alltså och det är precis vad han gör nu. Barnen sover gott och jag funderar på att följa deras exempel och krypa ner i sängen jag med.

2 kommentarer:

  1. Och vi har glömt köpa kaffe...skitkul imorgon=(

    SvaraRadera
  2. Mitt senaste inlägg är från mobilen...coolt va;)

    SvaraRadera