onsdag 30 september 2009

Hemma med lasten.


Det blev både långkalsonger och en ny höstjacka inhandlat till W i dag, eftersom han inte har något av det som passar i storlek. Han har dragit i väg en del i sommar kan man säga. Var även tvungen att springa in på ICA och köpa nya nappar till F. Hade för ovanlighetens skull bara en napp med mig i dag och den blev jag tvungen att slänga.

Jag lämnade vagnen i ca 20 sekunder för att "rycka åt mig" det jag skulle ha, eftersom det var för trångt för att komma emellan med den och när jag kommer tillbaka till den (nu låter det som att den stod i andra änden av affärn, det gjorde den ju så klart inte, det handlar bara om några meter...) så står det en liten tjej och gräver i vagnen. Med F's napp i munnen! WTF! Extra plus i kanten får hon för den tjusiga "elvan" hon hade under näsan.... Den nappen blev INTE använd igen, utan hamnade i första bästa soptunna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar