tisdag 15 september 2009

Just som jag trodde...

...att William verkligen var på bättringsvägen så lägger han sig på soffan och somnar. På två röda ungefär. Det hör inte till vanligheterna utan är alltså ett tecken på att han inte alls är pigg. Dock har han inte haft någon feber alls på hela dan', utan mest hostat.

Om man ska se något "positivt" med att han är sjuk (nej, det är klart att det inte finns något positivt med att vara sjuk, men ni är med på vad jag menar...) så är det att jag måste hålla mig hemma om dagarna. Jag har fått så mycket gjort på städfronten de senaste dagarna. Skittråkigt när man håller på, men det är ju så mycket trevligare när det är klart sen! :-)

Nu börjar det bli dags att laga lite middag. Jag har en fläskfilé liggandes i kylen som måste ätas upp, så det får det bli. Vad står på Er meny ikväll?

5 kommentarer:

  1. Sandra: Varm smörgåstårta låter gott! Hur gör du det?

    SvaraRadera
  2. Pannbiff, riktig potatismos lök och sås och lingonsylt...mumma

    SvaraRadera
  3. Netsko: (;-)) Det är gött det med! Det får det bli här hemma nån dag!

    SvaraRadera
  4. Och både jag oh Dennis fick mat över till idag=)

    SvaraRadera