tisdag 29 september 2009

Maria Montazami.

Hon är bra skön, den där Maria:
"Mitt bästa inredningstips är, om du har en man som inte vill spendera så mycket pengar på prydnadssaker, blommor och det ena med det andra; Så sa jag så här till Kamran:
Kamran, jag tänker köpa en röd kruka som passar perfekt till köksön.
Vad kostar den då säger han.
Ja... Den kostar ungefär 65 $. Max!
Och den här den kostar ju inte 65 $, den kostar... Jag tror att det var nästan 400 $.
Så då lägger jag lite pengar på kortet och sen tar jag av matpengarna och betalar resten av krukan. Så det var mitt dagliga tips!"
Eller som när hon förklarar hur ekonomin fungerar i deras familj:
"Han betalar allt. ...Toppen!"

5 kommentarer:

  1. Känner igen denna donna, vi är typ i samma årgång...
    tack för hälsningen



    M

    SvaraRadera
  2. Hej hej
    Jag tycker också att Maria är bra skön. Jag gillar hennes "ja ja jag hinner" lunkattityd. Skulle vilja ha mer sånt jag å :-)

    Undrar när du kommer och hälsar på oss på Samtrafik igen :-)

    Mvh Annika

    SvaraRadera
  3. Haha hon är ju för härlig. :D Tyckte allt att hennes present till familjen va fin. Hon hade ju kunnat köpt en ny väska eller så :D

    SvaraRadera
  4. M: Det var så lite så ;-)

    A: Jag har en tid på BVC den 10:e, så när jag är klar där skulle jag kunna komma upp och säga hej!

    H: Haha, ja, eller hur! Jag frågade I om han skulle bli glad om jag köpte ett kylskåp som jag fyllde med cola o div annan crap innan jag ställde det i garaget. Men han hade inte uppskattat det trodde han, så jag hade nog kört på väskan iaf! ;-) Det roligaste var ju att dottern trodde att hon skulle få en bil haha!

    SvaraRadera