lördag 21 juni 2008

Midsommarhelg.

Jösses, jag minns inte när jag sov så här länge som jag gjort i dag, senast.. Jag klev nämligen upp ur sängen strax före 11.00!! Men skönt var det att sova ut..

I går var det midsommarafton (om et undgått någon). Jag jobbade till 14 och sedan åkte jag hem och hämtade William innan vi åkte till affärn och handlade lite till kvällen. Knappt en människa på affären, jätteskönt!

Kvällen spenderades hemma hos Sofia och Henrik. Klara och Peter var också där. Supertrevlig kväll hade vi, med mycket prat, MYCKET MAT (för ett helt kompani och vi var 6 "vuxna" och ett barn..) och mycket sprit, för vissa, själv så körde jag ju. Någon måste ju göra det också.

Det blev en del kort tagna som jag skulle lägga in här, men nu hittar jag inte kameran, så jag undrar om den står kvar ute i Lundby? Det skulle ju vara tråkigt, eftersom att vi ska i väg i kväll också och det hade varit kul med kameran med då.. Jag får leta lite till så kanske den kommer fram.

I kväll ska vi hem till Mats och Jenny för det årliga midsommardagsgrillandet. Det var ganska många som var bortresta och inte kunde komma, men vad gör det? Vi kommer att få det supertrevligt ändå!
Robin kom från Färna i dag och stannar till i morgon. Han ska hjälpa I på jobbet, eftersom att han är själv för tillfället.

Nu ska jag ner och fixa lunch åt alla grabbar som snart kommer hem från jobbet och är hungriga!

(Återkommer med bilderna när jag hittat kameran!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar