onsdag 6 april 2011

Inte då.

Nä, inte blev jag rik på lotten, så det var bara att ställa klockan i går kväll och vackert kliva upp i morse när den ringde... Bättre lycka nästa gång kanske?

Men faktum kvarstår - det finns fortfarande hushållssysslor att utföra. En gigantisk tvätthög som ska vikas in, till exempel... Det kan vara bland det tråkigaste. Och tvätta fönster! Nu kan jag snart inte ignorera hur skitiga de faktiskt är, jag kan ana att solen skiner där ute, men helt säker kan jag inte vara... Då kanske ni förstår hur illa det är?

Apropå det så såg jag att det finns en "fönstertvättamaskin" från Kärcher nu. Ska googla och se om det är något att ha, är det det så köper jag en bums! Såg himla smidigt ut på TV i alla fall.

1 kommentar:

  1. Åh *drar efter andan* En sån vill jag ha!!! Berätta sen om den är bra! Om du köper den! Kramar från moster!

    SvaraRadera