måndag 14 mars 2011

Yankee Candle - Fluffy towels

Jag har en liten förkärlek till Yankee Candle och deras ljus. Några av mina favoritdofter är;
 Clean Cotton, Garden Sweeat pea och Sheer Gardenia - som inte verkar finnas kvar i sortimentet längre.

Nu har det kommit ett gäng nya dofter från Yankee Candle och jag tror att Fluffy Towels kan bli en ny doft favorit!

Den fräscha doften av rena handdukar direkt från torkvindan med toner av citron, äppel, lavendel och lilja


Här i Västerås så vet jag att ljusen finns att köpa på bl a Plantagen och Countryhouse, men det går även bra att beställa direkt från http://www.yankeecandle.se/



1 kommentar:

  1. ååh clean cotton. luktar mums! jag köper alltid deras doftvax :) fast nu är mina slut.. :( så jag måste komma ihåg o köpa..finns en butik här i köping som säljr flera av deras produkter.. :D härligt det.

    SvaraRadera