torsdag 17 mars 2011

Vad var det jag skulle göra nu igen?

Efter att jag lämnat William på skolan i morse så åkte jag in till stan. Hade en del grejer som jag tänkte hinna uträtta, det gick så där. Förmodligen för att det jag hade tänkt att jag skulle göra tar betydligt längre tid än de 2 timmarna jag hade på mig. Men jag kan i alla fall checka av banken på "todo-listan" - alltid något.
Termobyxor saknar jag fortfarande, så om någon sitter på ett par i stl 122/128 som inte används så köper jag dem gärna. Williams gick sönder här om dan' och jag vägrar köpa ett par nya för 750 spänn, som kommer att användas i en vecka innan de läggs ner i källaren och växes ur.

Det blev en lunch med Maria och våra små innan det var dags för mig att åka och hämta upp William igen. Eftermiddagen har vi spenderat här hemma hos oss. Maria köpte med sig fika på vägen och hade tom varit in till ett café och bett dem ge henne något som var mjölkfritt! Gulligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar