söndag 27 mars 2011

Grillat är godast!

I går var vi bjudna på premiärgrillning i Tillberga tillsammans med Gesala-ligan. Oh my God vad gott det är med grillad mat! Det fanns en hel buffé att välja och vraka ifrån och jag åt så att man kunde tro att jag var gravid i sjunde månaden... Inte så smart kanske, men otroligt gott! Tack alla för en mycket trevlig kväll.

I dag har vi varit på storloppis. Trodde att det skulle vara bättre än vad det var, men kom i alla fall hem med ett par fynd.
Ett kakfat och ett set med benskydd och handskar till William att ha när han är ute och spelar landhockey. Men schhhh, han vet inget, han är nämligen på semster med farmor och har det bra i Sälen!

Ska gå ner till tvättsugan nu och slänga in mina arbetskläder, så jag slipper gå upp tidigt i morgon bitti och tvätta dem.

Veckan som står för dörren kommer att bli en toppenvecka, det känner jag på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar