söndag 16 januari 2011

Solsidan

Vilken helg vi har haft. Fullt ös från början till slut!

I fredags kväll var vi hembjudna till Robin och Natta. Kanongod mat och trevligt sällskap. Kan det bli mycket bättre?

Så, lördag morgon. Upp och hoppa och göra oss i ordning för Maximilians dop. Det gick kanon bra och jag är numer en stolt fadder till honom. Efter dopet åkte vi till Sura för att lämna av barnen som skulle spendera natten där. Tog med oss ett nytt gäng i bilen och rullade mot Västerås. Hemma igen för att svira om lite innan vi blev upphämtade och inskjutsade till stan för en trevlig helkväll med goda vänner!
Och det blev verkligen en helkväll! Vi övervägde att ta in på hotell, men tillslut beslutade vi oss för att ändå ta taxi hem. Och det kanske var tur. Jag vet inte hur dags man måste checka ut från hotellet, men jag tog i alla fall ordentlig sovmorgon och slog inte upp ögonen förrän vid 13, då jag tog täcke och kudde med mig för att lägga mig på soffan och titta på lite TV.

Nu har vi i alla fall tagit oss till Sura och ska snart åka hem igen...

Sammanfattningsvis så kan man säga att vi har haft en mycket lyckad helg!

Ni glömmer väl inte bort att Solsidan börjar i kväll igen? -Det tänker i alla fall inte jag missa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar