måndag 3 januari 2011

Jag längtar efter sol och värme!

Jag är mer en sommar människa än vinter människa och nu tycker jag att det har varit vinter lite för länge... Visst har den sin tjusning, men i ärlighetens namn - varma sommarkvällar, visst längtar man dit?
Och visst längtar man efter att få tvätta vinterkläderna en sista gång innan man hänger undan dem? Jag gör i alla fall!

Har två triss i plånboken, 25:- i vinst på båda. Ska byta till mig två nya i dag och hoppas på en vinst som räcker till en resa till solen. Håll en tumme för mig. Tack.

2 kommentarer:

  1. Jag vill gärna ha snö & vinter från 1a advent till nyårsafton, sen får det gärna bli vår & sommar :)

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att vi åtminstone är två :-) Ska skrapa mina nya lotter lite senare och se om det blir en resa till sol och värme! :-)

    SvaraRadera