onsdag 12 januari 2011

Dopdag igen. Och igen...

Vad konstigt det har blivit med inläggen.. Några har försvunnit helt och ett har hoppat in på helt fel dag. Jaja. Så kan det vara!

I söndags hade vi dopdag igen här hemma, Williams tur den här gången. Vi åt mat hemma och jag köpte en liten present på vägen hem från jobbet.

Har gjort i ordning en bulldeg som står på jäsning, det ska nämligen bli bullar till Maximilians dop på lördag. Och det var när jag stod och gjorde degen som det slog mig; i fortsättningen kommer vi att få "fira" dopdag tre helger i rad i januari! :-) 2:a, 9:e och 15:e!

Håller på att fixa och dona med lite grejer som jag behöver till en mycket spännande sak som händer i morgon. Det finns några som vet vad som händer och ni andra får ha tålamod så får ni nog också veta, tids nog.

Ska snart lägga barnen, baka ut bullar och sedan hoppa upp på cykeln en stund innan jag får vila huvudet på kudden. Det har kommit rätt mycket snö här i dag, så vi får se när Ingemar kan tänkas komma hem i kväll...

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för att din dag blir perffa imorn!

    SvaraRadera