fredag 7 januari 2011

Helvetes nätter...

I några veckor nu (jag ljuger, ganska många) så har Filip sovit fruktansvärt dåligt. Har svårt att komma till ro på kvällen och när han väl gör det så är det bara för att sova i max en timme och sedan vakna och "leva rövare" igen. Somnar om tillslut, men vaknar flera gånger under natten. Och så här håller det på.
Ett tag funderade jag på nattskräck. Men jag vet inte. Nu har jag bytit välling och ska se om det kan göra någon skillnad. Jag hoppas, hoppas, hoppas att det snart går över i alla fall, alla "sömnlösa" nätter håller på att ta kål på mig. I natt tror jag att jag lyckades skrapa ihop 3-4 timmars sömn...

Har lovat William att vi ska blåsa upp stora luftmadrassen och bädda ner oss framför Let's Dance. Undrar om jag ens hinner se presentationen av alla danspar innan jag lagt ihop ögonen?
Bäst att ställa väckningen på mobilen innan jag lägger mig ner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar